hämtat liten från dagis!

Mår inte alls bättre sen sist jag skrev.
Fick ta ett blodprov för att se om jag var allergisk,
men det visade inget!
Hon sa att jag kunde vara känslig ändå mot katter men men.
Tror nog mer på en fet förkylning kanske...

Nu har jag som sagt hämtat Novalie och ska börja med middagen
Idag blir det Emmas Lasagne ;)
Hoppas älskade Karro och co kommer över på middag.
Vill ju träffa dom, det var ju ett tag sen sist känns det som!
Men men vi får se....


Idag blir det även lite glass till efterrätt.
Jag lovade Novalie det eftersom hon började
tjata och gråta efter glass kl 07:15 imorse.
Hmmm vilka barn äter glass vid den tiden liksom.
Så då sa jag till henne att glass kan hon få till efterrätt idag.
Vilket jag höll på att glömma att köpa hehe.


Ne nu måste jag börja med middagen!
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej men det låter ju bra.

Men vad är det du ska börja plugga för något?

2010-08-17 @ 16:44:36
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0