kaffe

Nu är man så där hjärndöd igen och kommer inte på någon bra rubrik!
Men men kaffe får duga idag hehe :P

Idag har jag lite planer.
VC 10:50
sen ska sussie komma hit med Theo,
det var typ tusen år sen vi sågs sist
så det ska bli riktigt kul!
Sen hämta Novalie från dagis vid 13:30
och sen kommer Novalies farmor och hämtar Novalie runt 14:30
Hon ska sova där inatt!
Patrik ska antagligen åka ut och fiska ikväll och dricka några öl,
jag har inte bestämt mig ännu vad jag ska göra!
Vi får se vad som händer...





Idag fyller även Julia "gullefjun" hela
1 ÅR
Och imorgon är det kalas hos dom...
Grattis världens finaste
JULIA ♥



Kommentarer
Postat av: Celina

Tack tack :D

2010-08-27 @ 13:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0