vad gör jag uppe???

Sitter uppe helt själv nu.
har hållt på lite med designen m.m.
med lite hjälp av Celina!

Patrik och Novalie sover men jag kan/vill inte sova.
Imorgon får jag ju iofs sovmorgon så det är ingen brådska i säng.


Sitter iaf här nu och tänker en massa,
livet, på framtiden, på vänner, barn m.m.

Livet ser iaf rätt så bra ut just nu i allmänhet.
Ekonomin rullar på och jag älskar min lilla familj över allt annat ♥

Framtiden vet man ju inget om nu,
men jag hoppas på en ljus och bra framtid för mig och min familj!

Vänner, ja vad ska man säga.
jag har en massa underbara vänner som finns där för mig.
Både när jag behöver och inte behöver- vilket känns riktigt skönt!
Jag sitter ju inte och byter ut bästisar dag för dag.
Det är inte riktigt min grej.
Men däremot så lär jag känna människor som gärna får komma
in i livet hos mig.
Passar det inte så är det bara att vända
men känns det bra så blir det en vän för livet!
jag menar HALLÅ!!!!!
Jag vill inte sitta vid närmare 30 års ålder
och gagga en massa skit om andra
och även inte att andra gör det om mig.
Så därför gäller det att veta vilka man har vid sin sida
och ge dom all sin uppärksamhet och kärlek
istället för att lägga ner en massa energi åt tjafs och bråk
till folk som inte ens är värda det!
Jag är en person som kan FÖRLÅTA
det ska ni ha väldigt klart för er.
Men om någon annan gör ett misstag och inte kan stå för det
då behöver man inte komma tillbaka.
Som sagt jag gillar alla människor (i dom flesta fall)
och förlåter mer än gärna, men denna gång tänker jag inte ta första steget
Never Ever......
Stoltheten måste ta slut någonstans eller???
Man måste kunna vika sig här i livet och erkänna att man kanske gjort misstag
eller sagt något dumt... men bara för det ska det inte behöva bli 3e världskriget!


Och barnfrågan, jag vill gärna ha mer barn (tror jag)
men inte nu och inte ett tag framöver heller.
min kärlek till novalie är så himla stark
så jag kan inte ens tänka mig tanken just nu att dela den med ett annat barn.
men man kommer säkert på andra tankar när det väl är dags!




Vet ni vad!
Jag har ingen aning om vad jag sitter och babblar om...
HA HA nu ska jag hämta mitt täcke och min kudde och glo på TV i soffan!

GOD NATT sweet people!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0