vila

Mmmmm fick vila mellan 14-16
Riktigt skönt var det.
har ju trots allt hållt igång hela morgonen!

Jag och novalie delade på en av våra kokosbollar
och dom vart riktigt goda kan jag lova ;)


Nu håller vi på med middagen här hemma.
Det blir lax med kryddigt täcke och ris.
Hoppas det blir gott!



Senare ikväll ska jag "leka" med Celina
Vi tänkte ta ett varsitt glas vin
och snacka lite gojja.
Antar att det mest blir en massa
snack om skolplaner kanske hehe :P



Fina Celina
(men vad gör du för min lilla gumman ) hehe ♥

Kommentarer
Postat av: Celina

Men jag vet inte.. :S

2010-08-22 @ 13:00:37
Postat av: simone

Ser mysis ut :D

2010-08-24 @ 12:51:11
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0