2010 - 2011

Snart är det slut på detta år
och det kommer ett nytt!

Just nu är vi hemma och bara tar det lugnt,
Novalie ska vila om en stund och jag ska ta mig en dusch!

Sen bär det av mot Veronika m familj
för att fira in det nya året =D

Jag och min lilla familj kommer att stå för förrätten
det blir Skaldjursröra på toast

Veronika m familj kommer stå för huvudrätten
det blir Biff Rydberg

Och Veronikas storasyster Wanja och hennes kille Daniel
kommer stå för efterrätten
det blir Cheesecake!

Sen kommer vi ha en massa annat gott också,
som chips, godis, läsk m.m. ;)

En kanon nyårsafton helt enkelt!


Vet inte om det blir nå mer bloggande det här året
OM INTE så vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År
Och ta det lugnt med alkoholen och raketerna ikväll!!!

Pussssss till er alla ♥

Det här var senaste gången jag och Veronika firade in det nya året,
Det var 2006 / 2007
Fy fan säger jag bara, vilka drägg vi var då hahaha!
Jag kan garantera er att det kommer bli mycket finare och skapligare bilder detta år!
Fulla och jävliga USCH!!!
Men vet ni... dom här bjuder jag på! haha





HAHAHAHAHAHAHAHAHhaahAHAH!'
Fulla och glada =D

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har skrivit fel!!!!!! ni står för förrätten inte huvudrätten. gott nytt till er också kram mamma.

2010-12-31 @ 12:15:11
Postat av: Jonna

Haha vilka schnyggingar ni var förut =)

Ni har verkligen förändrat er ;)



Puss på re schnygging...

2011-01-01 @ 12:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0