känner mig helt tom!

Halloj alla!

Riktigt dålig uppdatering.
Men så kan det bli ibland.

Ena dagen känner jag att jag vill skriva hur mycket som helst
men när jag väl sätter mig vid bloggen så blir jag bara tom.
Helt tom på både ord och känslor!

Mitt liv känns lite skakat just nu.
Miste min pappa i söndags
och har typ inte hunnit börja sörja eller nått,
det vart bara en jävla massa arbete!!!
Jag är ledsen ena sekunden, sen arg och sen "normal"
Känner inte igen mig själv alls.
Men hoppas bara jag blir väck med alla papper och skit
så att jag kan börja komma till ro och börja sörja!

Igår var iaf sista dagen på mitt jobb.
Fick en jätte fin bukett med blommor
och 350:- presentkort på forum.
Jobbade sista kvällen med dom 2 underbaraste tjejerna i världen
Lotta och Madde!
Ni var och är verkligen mina tjejer.
Älskar er jätte mkt ♥ ni är bäst!!!!

På måndag börjar jag nya jobbet på Maxi.
Vet inte alls vad jag känner inför det.
men innan mina känslor "försvann" så vet jag att jag längtade.
Så nog blir det skoj hoppas jag!


kanske kommer med mera inlägg ikväll.
Men nu ska jag fortsätta med middagen.
passa på och göra så mkt som möjligt
medans min mormor är ute med Novalie.
Novalie har förresten vart hemma idag från dagis
eftersom hon har feber,
men lite friskluft skadar ju inte.



Händer imorgon då???
Eller ikväll?!
Känner att jag måste göra något innan jag ruttnar av rastlöshet här hemma
och all jävla pappersarbete!!!




En enorm saknad är vad jag känner just nu!
Att bara få höra din röst med den roliga brytningen du har på finska
skulle göra mig glad.
Bara jag tänker på det så ler jag!

Kommentarer
Postat av: Lara

Om du känner dig uttråkad och vill fika så kan jag fika på förmiddagen imorgon,kram på dig!

Lara =)

2010-06-17 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0