lifes go on!

BLOGGTORKA   BLOGGTORKA   BLOGGTORKA

Har inget vettigt alls att skriva!
Har så sjukt mycket i mitt huvud igen...
Det är mycket med nya jobbet (på ett roligt sätt)
sen är det mycket med min pappa igen.
En massa planeringar och ringa runt
och mejla runt m.m.

När ska det här ta slut?
Hur länge ska man orka!

Jag vill tacka min underbara Boje (savis)
för att du finns vid min sida.
Bara det att du har funnits vid min sida
har hjälpt mig mycket... ♥

Och sen vill jag tacka Karro för grymt roliga och peppande sms.
Du är så sjuk ibland alltså HA HA... Men på ett bra sätt....
Tack för att du finns!

Och sen har vi min underbara granne Celina som också finns där
Att vara i ditt sällskap gör allting mycket lättare.
Det känns så avkopplande att vara med dig!
Tack gumman....

Jag skulle kunna fortsätta i all evighet att tacka folk
Men det får räcka nu!!!


Tack till er resten =)


Idag jobbar jag 13-22:15
har stängning för första gången så det ska bli spännande.
Innan jag börjar jobba så blir det forum och skriva på lite papper
från Fonus! Så det är fullt upp idag med.

Ska snart gå och lämna lillgrisen här hemma.
Sen hem och sminka mig och göra mig redo för en arbetsdag!


Hoppas ni alla får en underbar dag!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0