virus hit och virus dit

Hemma från VC.
Dom sa att det bara verkade vara ett virus som Novalie hade.
Hon vägrade nämligen öppna munnen och sitta stilla...
Aja får väl hoppas att det går över snart!!!


Känner mig fortfarande helt tom i kroppen.
Vill göra så mycket men blir ändå hemma i slutändan!
Nu har jag iaf lagt allt pappersarbete åt sidan.
Ska försöka koppla av denna helg och bara vara med dom jag känner för.
Sen på söndag ska jag träffa Lillebror och hans mamma.
Planera lite inför begravning m.m.
men det tar vi då!

Måste försöka ladda upp inför min första arbetsdag på Maxi också.
Pratade med min nya chef Kalle idag
och snacka om att han är helt underbar!
Han sa så bra saker idag till mig
känns som att jag har känt honom hela livet...
Nej jag tror faktiskt på Ica Maxi och mig...
Det blir nog KANON BRA!


Nu ska jag sätta på hög musik
och börja med dagens middag...
LASAGNE =D

Kommentarer
Postat av: Emelie

lycka till på det nya jobbet.

Jag önskar jag också hade jobb att gå till.

Men önskar dig verkligen all lycka! :)



Och jag beklagar även sorgen.

2010-06-22 @ 18:18:40
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0