Kanon fredag och sommar lördag

Igår sov som sagt Novalie hemma hos sin farmor
Och jag och Patrik firade älskade Ronja på Patricia.
Vi var ett hel skönt gäng och hade riktigt kul.
Åt god middag och drack en massa kuliga drinkar ;)
Jag testade Cosmopolitan för första gången och även en drink som heter Francis.
Den var gjort på hasselnötslikör, grädda och caco... Super god.
Men lite ångest eftersom man drack ren grädda hahahahha.
Men det tänkte jag ta igen sen.

Vi var iaf hemma runt 03:30 tiden.
Sov fram till 10 imorse sen gick vi ut i det fina sommarvädret med Karro, kenat och barnen.
Drack lite kaffe och snick snackade lite.
Sen vart det en fet och god Calzone!!!

Nu har Novalie kommit hem också,
vi har kramats en massa och badat m.m
Prinsessan sover och vi ska snart se på film!

Mysigt!!!


Imorgon vid 09:40 så ska morbror Patrik vara med på TV 4 med Tilde Paula eller vad hon heter.
Så det får mna ju inte missa.
Sen åker vi och storhanldar med min mormor.
Skönt och få det mest gjort !

Nu ska jag bjuda på lite bilder,
det var länge sen !



Jag och finaste Ronja


Semlis och Putte


Patrik och Ante (rolig typ den där Ante haha)


Glada gänget ; )


Jag och Semlis stumpan!



Grabbarn grus!!! GAY??? haha



Partypinglan HER SELF ;)


Ja hörrni...
riktigt lyckat vart det iaf!


Idag har vi även njutit av sommaren som jag nämnde tidigare!
Bjuder självklart på lite sommarbilder också



Emilia njuter av lite choklad i sommarvärmen *sötisen*




Kentas sommar hopp




Mitt sommar hopp haha



Sommaren sprudlar av KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0