morgonstund har guld i mun

Eller nått sådant hahahaha!!!


Här hemma är vi vakna och jag dricker mitt morgon kaffe
Det är ritkigt VIKTIGT annars skulle jag inte klara en dag!


Idag börjar som sagt ormingekarnevalen,
är lite lätt besviekn på vädret just nu
men håller tummarna att det blir så pass mycket bättre senare idag!


Idag blir det att umgås med en massa folk...
Ska bli riktigt skoj.
Och även träffa Jeppe =D
Det var riktigt länge sen...
Om ni undrar vem han är så var det den första killen jag var tillsammans med
på "riktigt".
vi vart tillsammans när jag var ca 13 och gjorde slut runt 15 års ålder...
Sen dess har vi vart vänner.
Men inte hunnit att ses så mycket nu när jag har barn m.m.
Men som sagt, det ska bli kul att han kommer hit idag!


Nej nu ska jag njuta av mitt kaffe och ta en dusch
sen får vi se hur dagen fortsätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0