rutiner och organiserat!

Äntligen har man friskt barn och allt börjar rulla på igen.
Började ännu en ny kurs idag, vilket resulterar i att jag har SKIT mycket plugg.
Men konstigt nog så gillar jag det.
Alla rutiner är som det ska vara och jag organiserar det som jag vill ha det!!!
Så jag har helt enkelt fullt upp nu,
och satsar såklart på så bra betyg som möjligt!



Så kära vänner om ni nu läser detta,
ni får ursäkta min kommande frånvaro ett tag nu!
Måste koncentrera mig på skolan och familjen.



Nu när jag kom hem så såg jag en fin belysning i 2 träd här på våran gata där jag bor.
Och det var verkligen hur mysigt som helst!
Kul att dom gör sånt här, allt känns så mycket mysigare då!
Jag älskar verkligen min gata och det område jag bor i.
Kommer nog ALDRIG flytta härifrån!
Allt är liksom PERFEKT ♥


Ursäkta bilden!


MYYYYYYYYS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0