3 härliga år!

Idag firar jag och älsklingen 3 år tillsammans.
Först blir det barnkalas och sen på kvällen firar
vi det med ett restaurangbesök på tu man hand...
Min mormor kommer hit i eftermiddag och ska sova över
Så det blir nog riktigt mysigt ♥








Äntligen har jag fått mitt JIDDRA INTE linne också...
Jag bara ÄLSKAR det!
Så om ni tycker att det är snyggt så kan ni också köpa/beställa det!
Mitt linne är lila med vit text, men det finns även i svart text också...


 
Visst var den SNYGG????? =D




Som avslut på detta inlägg så får ni en bild
på min Prinsessa också ♥



FINASTE!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till era 3 år. Ni är såååå fina tillsammans, kramar till er. / mamma

2010-10-09 @ 16:13:23
Postat av: Caroline

Grattis i efterskott på eran tre årsdag :) Hoppas ni hade en toppen dag.

2010-10-10 @ 11:47:10
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så fin mössa/basker Novalie har, Freija har en likadan eller nästan de är inte samma färg :)

2010-10-12 @ 13:49:21
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0