en massa kaffe

är precis det som jag sitter och hinkar i mig just nu...
Blir en lång dag idag och även framöver.
Det börjar väl lugna ner sig lite smått till nästa vecka!
Känns som att det är så mycket plugg och jobb just nu,
och tyvärr hamnar plugget efter....
Jag är en sån som ger upp för lätt ibland!
Men men shit happends...

Fick sovmorgon imorse,
skulle antagligen sovit längre men
min kära granne väckte mig vid 10:15
av att stå och plinga på dörren.
Fattade ingenting först
och trodde sen att det var jävla jehovas eller skit,
men sen såg jag att det var Celina.

Aja nu är man iaf uppe
och har hunnit fixa en del här hemma.
Ska snart börja förbereda middagen
och sen hämta fisen vid 15
och sen vidare på möte på jobbet...


Nu har alla hört av sig inför Novalies kalas.
och det är dags att börja fundera på vad man ska bjuda på.
Efter att ha varit på kalas hemma hos Veronika då Emilia fyllde år
så vart jag inspirerad av att göra en Hello Kitty tårta.
Veronika hade gjort en riktigt häftig sådan
Se själva



Hur häftig som helst!!!
Men jag är lite mer inne på någon sådan


Bild lånad från google!

Just att den är lite lättare att göra (tror jag)
Men men vi får se vad det blir.
Har en massa att planera!!!

Om ni har nå bra tårt tips så lämna gärna en kommentar.
Och även vad som ska vara mellan tårtbottnarna!!!
Alla förslag är välkomna =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka häftiga tårtor dom där vill man ju knappt sätta tårtspaden i :)

2010-10-13 @ 14:14:22
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Åh det är typ en sån där tårta Nova ska få när hon fyller år (den längst ner) Den var jättefin :) Jag ska nog googla efter inspiration jag med hehe. Jag tycker det är godast att ha jordgubbssylt och vaniljcreme eller banan, plus grädde såklart. Men det är ju en smaksak

2010-10-13 @ 22:01:58
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0