i turn around

och valde att komma tillbaka.
Men denna gång blir det bara bloggning när JAG känner för det
INTE för att NI ska få veta hela mitt liv!
Utan jag kommer att välja ut en del som jag vill skriva om...

Okiii...
åter tillbaka!
Välkommen Emma... TACK =D


Det har hänt ganska mycket den senaste tiden,
jag har börjat i skolan och även börjat jobba extra på en fritidsgård.
Idag blir min andra dag på fritidsgården...
Börjar 17 och slutar 21:30!
Och innan det ska jag till skolan och plugga lite...
Fullt ös vetni!!!


I skolan har vi fått i uppgift att framföra en aktivitet för
barn som går på förskolan.
Denna uppgift ska redovisas på måndag.
Jag valde att använda mig av pasta, lim, papper och målarfärg.
Min älskade lilla dotter fick snällt utföra denna uppgift åt mig
så jag vet på ett ungefär vilken ålder uppgiften vänder sig till.
Och Novalie klarade det galant tycker jag...
Se själva


NOVALIE KONCENTRERAR SIG OCH MÅLAR PÅ!

Och så här vart resultatet =)


Så charmigt och fint  ♥

Så jag är rätt så nöjd av val till uppgiften =)...


Ja jusste...
I lördags så hade jag ett homeparty
där en tjej kom hem till mig och visade upp en massa sexleksaker.
Och det var riktigt skoj kan jag lova!
Vi var en massa tjejer som satt och tjattra och skrattade en massa
sen var vi en del som beställde rätt så mycket.
Så nu väntar vi alla på att det ska komma hem...
Så vi kan få våra "leksaker" haha!





Ja hörrni... det var en lyckad kväll =)


Och förresten,
gissa vem som kommer vara hetast på bussen på väg till jobbet idag
med sina nya hörlurar???
JOOO JAAAAAAAAAAAAG!!!


Visst va dom heeeeta ;)



Kommentarer
Postat av: Emmelist

såna fester är så roliga :D



fina hon målade!

2010-10-07 @ 10:52:29
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jonna

Yeeeh du e tillbaka gumman <3

2010-10-07 @ 11:04:44
Postat av: Caroline

Härligt att du är tillbaks så man har nåt vettigt att läsa ;) Kraaam!

2010-10-07 @ 11:30:02
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: mamma

åh jag får se Novalie, du kan väl lite då och då lägga ut bilder på min älskling.... puss.

2010-10-07 @ 12:32:00
Postat av: Emelie

Det var verkligen super trevligt förra lördagen! :)

2010-10-11 @ 01:36:35
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0