Härligt/Jobbigt pass igår...

Usch måste berätta om det härliga/jobbiga passet på gymmet igår.
Jag har som sagt inte tränat på säkert 2 veckor
så då kanske man ska ta det lite lugnt eftersom jag vart sjuk m.m.
Men väl där så körde vi på...
10min på löpbandet, då körde vi intervaller (gå,springa,gå,springa)
10min på crosstrainern
10min på spinningscykeln
Alltså vart det 30 MINUTER konditionsträning

Och sen vart det 6 olika övningar på axlar.
Och jag lovar er, jag var DÖD
Helt slut i axlarna,
orkade knappt tvätta håret igår när jag kom hem.

Men skönt var det
speciellt konditionsträningen!



Ska strax börja bege mig mot praktiken,
idag är det skogen som gäller :/
Aja det blir nog mysigt!


Håll tummarna nu att jag slipper förlänga min praktik
i nästa vecka, för i sånt fall är sista praktikdagen
nu på fredag HIHI!!!

Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 1,5 år

Jaså? Ja då ska jag prova den med :)

Chokladen gick ju att dricka men det var en annorlunda smak tyckte jag. :P

2011-04-14 @ 16:54:33
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0