nu händer det grejer!

Feberfri hela dagen igår
och vaknar piggare än vad jag nånsin gjort
under denna sjukvecka...
Nu är det på bättringsvägar!
Fan va lycklig jag blir =)
Ni anar inte hur sjuk jag varit...
Så den här lyckan är obeskrivlig ;)


Har iaf sovit jätte bra inatt
borsett från hostan...
Och gick upp med Novalie strax innan 7!
Nu är hon påklädd och klar här hemma
och väntar på sin farmor hehe!
Lite todgt jag vet...
men vi låter henne vänta
för så småningom så kommer hon ju hehe...

Så här ser lilltösen ut idag!
Den nya tunikan jag beställde i förra veckan
Allt från Lindex kom igår...
Så idag inviger vi den fina tunikan ;)



Novalie gör en Pose ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0