Påsk

HA HA vet inte vad jag skulle ha för rubrik så det vart PÅSK...
Passar ju bra till denna helg ;)


Kom hem för en liten stund sedan och
har precis packat klart inför trippen till Malmköping ;)
Så snart kommer mamma och hämtar upp oss
sen bär det av mot Bondelandet ;) ♥

Imorse åkte vi hem till Savis och lekte med henne
sen gick vi till Ica Maxi och åt lunch
och handlade lite
och sen vart det ens väng förbi Barnenshus
och köpte lite leksaker till Novalie ;)

En massa shopping har det vart
och jag ÄLSKAR'T ;)


Novalie tyckte man skulle ha paraply inne
fast det regnade UTE ;)


Ego bild ;)
Med mina nya örhängen!



Sommarklädd ;)



Novalie väntar på bussen...



Kul och åka buss ;) hehe



Lite trams på bussen ;)





Novalie äter frukost hemma hos Savis!



Mer än så har jag inte o bjuda på.
Så vi höres :)

Kommentarer
Postat av: jennyn

Du är hur fin som helst!!

2011-04-22 @ 16:49:41
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0