sjuk morsan...

Kul att ha sett fram emot den här helgen
och sen slutade den med att jag legat med feber
och hosta och ont överallt hela helgen!!!

Aja hoppas mitt sjuka har vart här och hälsat på klart nu,
för nu vill jag inte bli sjuk mer...


Men under denna helg så har jag iaf ätit en massa gott ;)
Som tex jordgubbar doppade i chokladfondue...
Mmmm så himmelskt gott ;)





Ja det var ju inte helt fel det där...


Idag har jag ingen feber men har fortfarande
sjukt ont i huvudet, känns som det ska explodera
varje gång jag hostar.
Och sen har jag fortfarande ont i ögonen när jag tittar upp, ner och åt sidorna..
Bara det gör över till imorgon för jag måste
till praktiken, har lite grejer inplanerat imorgon och på tisdag
som jag ska göra med barnen!

Så nu sitter jag här med mitt kaffe och ska plugga coh planera lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0