Har ångrat mig!

God morgon gott folk,
här hemma är vi uppe tidigare än vad vi egentligen behövde!
men det känns skönt och kunna ta det lugnt på morgon
och dricka sitt kaffe i lugn och ro innan man ska dra iväg.


Igår så ångrade jag mig angående klänningen jag köpte,
på något sätt så känns det fel att bära vitt på ett bröllop,
fast dom sagt att det är OK så känns det ändå konstig!
Så idag lämnar jag tillbaka klänningen och har bestämt mig för att bära denna istället
som jag redan har hemma



Och till den så blir det "guldskorna" till ;)



Så jag ska som sagt bara hitta någon
snygg kofta eller nått och ha på mig till detta!


Visst blir det bättre så? =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

A den klänningen blir super fin! Köpte mig själv en vit långklänning för att ha på mig på min barndomsvän Veronicas bröllop men ångrade mig snabbt och tog en annan klänning som jag redan hade hemma.

2011-08-22 @ 10:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0