sovmorgon???

Idag är det ingen skola
och Patrik lämnade novalie imorse.
Och JAG skulle få sova ut
innan mvc och jobbet ikväll!

Brrrr Brrrr....
Tittar upp yrvaken och ser
att mobilen ringer... VERONIKA!
 - Heeeeej ska du med och träna???

JAG - Jaaa det är väl ingen ide och ligga här och lata sig på
sin LEDIGA dag på evigheter.
men visst absolut hakar jag på! haha

Så jag gjorde iordning en varsin smörgås som vi käkade i bilen
och sen tog vi våran morgon kaffe på gymmet!
Och sen var det dags att börja köra...
Det vart ben (tungt) och rygg!!!





Jag kämpar också på ;)



Nu är jag hemma igen efter ett ganska bra pass på gymmet.
Dricker min kaffe och ska snart duscha!


Fick även sms från jobbet och dom undrade
om jag ville ta ett morgon pass imorgon också,
SJÄLVKLART ville jag det så det blir 7:30 - 14:00 imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0