trött dag...

Novalie har ju fått för sig att det ska vara
tidiga mornar för hennes del och det betyder ju
att det blir tidiga mornar för HELA familjen ;)

Så imorse klev vi upp 06:30
och så väckte vi även Novalies mormor
som låg och sov på soffan!
Det vart morgon kaffe och lite bus.

Vid 10 tiden vart jag och mamma ganska rastlösa
så vi drog iväg till Värmdö och hälsade på
Morbror P och Paula och lunchade även tillsammans!
Sushi vart det för min del...

Sen vart det lite shopping på Lindex också
i Mölnvik...
Men det vart bara till Novalie!

Jag köpte denna,
tyckte den verkade SUPER mysig!

En heldress ;)

Och min mamma köpte denna till novalie!


Efter detta vart det en sväng förbi NONNO
på Ektorpshemmet och sen raka vägen
hem för att sova!

Jag och Novalie deckade som två sälar hehe.
Novalie vaknade 16:00 och jag 16:40!

Vi har precis käkat middag
och nu sitter jag här och bara tar det lugnt.



Imorgon blir det jobb för min del 13-20
Ett ganska soft pass faktiskt.
Men däremot så är det på en helt nu avd...
Och jag vart lite nerövs när jag smsade
med driftedaren som ringer/smsar in folk.
Men hon sa att jag kommer klara det galant ;)



Faaaaaaan har fetaste inombordaren på hakan
den gör så jääääävla ONT!!!
Och så har jag fått ett munsår på överläppen
som gör ännu ONDARE!!!
Gaaaah Hoppas det försvinner snabbt!
Jag gillar INTE detta kan jag lova...
Och så hittar jag heller inte min ANTI kräm!




Snart ska jag sätta igång och plugga lite
vill få så mycket som möjligt gjort
så jag kan slappna av och jobba i
lugn och ro i veckan !
Så hoppas jag blir klar med detta IDAG!!!







Ikväll är det BB och 1 kommer att åka ut.
Tycker det har vart helt ok deltagare
och det ska bli skoj och se det ikväll...
Håller även tummarna på att GURKAN kommer
in i BB huset...
Alltså så fort han öppnar sin käft
så dör både jag coh patrik av garv här hemma
Klockrenare snubbe får man fan leta efter =D haha



Kommentarer
Postat av: Caspercarmen

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-08-03 @ 07:57:44
URL: http://caspercarmen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0