blocket

Laddade ner appen BLOCKET till min iphone och har suttit och kollar tunt lite på allt möjligt.
Blocket har verkligen allt, eller rättare sagt människor lägger upp det mesta!

Kollade iaf runt på jackor,
Är helt kär i en fjällräven dunjacka - den bruna med gula snören!
Men det känns onödigt att köpa en sån nu när det snart blir vår.
Får väl bli till hösten igen eller nått...

Men däremot har jag alltid älskat Victoria Secret dofterna från USA
eller vart dom nu kommer ifrån, och hittade en tjej som säljer en massa
olika Victoria Secret dofter för 150:-...
jag älskar VANILJEN den är godast men även COCOS är grym.
Har iaf mejlat henne och ska se om hon hade VANILJEN
Annars beställer jag nog bara COCOSEN..
Häftigt iaf att det finns sådär - så enkelt liksom ;)


Hade tänkt och försöka plugga lite med fastnade här.
Är inne i en perion nu när det är ROLIGT att blogga.

Så hörrni - fortsätt kommentera ME LIKE!
Och till alla er som INTE har blogg men kommenterar
så skriver jag tillbaka/svarar i samma inlägg ni skrev kommentaren i.
Så låt er inte hindras att kommentera.
För jag svarar er där ;)

Kommentarer
Postat av: tulle

men varför slår du inte till o köper jackan nu så har du ju den till nästa höst/vinter... så slipper du jaga efter en när de e kallt igen :P

2011-01-30 @ 22:31:49
Postat av: Emma

Tulle - bra namn där :P

Jaaa det skulle man ju kunna göra, säkert billigare nu än vad det kommer vara när hösten kommer igen ;)

2011-01-30 @ 23:06:26
URL: http://emmapelosio.blogg.se/
Postat av: tulle

hehe japp visst e de? :P

ja precis.. kanske inte e så mkt billigare men alltid några kronor =) de märker man ju om man kollar i affärerna nu o sen i vinter igen ;)

2011-01-31 @ 19:21:53
Postat av: Emma

Ah vi får se hur jag gör... Vinterjacka är iaf inte prio 1 just nu hehe :P

2011-01-31 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0