home sweet home ---@

Hemma igen efter en halv dag i skolan som bara bestod av redovisningar.
jag är jätte nöjd med min insats och glad att ha det "överstökat"

nu sitter jag här hemma igen och njuter av en prilla i käften
och mitt varma GLAS med kaffe ;) mmm smassssssskens ;)!

Igår vart det armar och ben på gymmet med Ronja och veronika.
Riktigt skönt var det men det känns i låren idag kan jag lova ;)
Funtar på om man ska dra på 1 timmes spinning ikväll.
Men jag borde fortsätta plugga och få lite mer gjort!
Aja får se hur jag känner sen...

Åh va jag längtar tills på fredag!
För då ska vi först käka middag på patricia och fira Patriks syrra som blir 25 år
och sen ska JAG vidare och möta upp Veronika och tjejorna och parta vidare...
För min älskade bästis blir 24 år på lördag ♥
Så nu har man något att se fram emot ;)

Nej nu måste jag försöka styra upp skolan lite
och se vad jag har kvar att plugga till ;)

Förresten - brukar ni kolla tillbaka på gamla foton
och se hur ni såg ut förr och jämföra med nu???

Kolla skillnaden ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0