Underbar fredag + lördag!

Än är helgen inte slut (SKÖNT)
njuter av den för fulla muggar.
För i veckan ska man jobba och på fredagen så
är det skolavslutning och KRYSSNING!


Igår åkte jag hem till Rebecca och satt och drack nått glas vin och bara myste.
Ritkigt trevligt va det och vi pratade en massa ♥





Idag har vi vart i Värmdö nästan hela dagen och firat mina 2 älskade kusiner
Isabella
som blir 13 och Rebecca som blev 10.
Kul att familjen/släkten samlas...
Lika skoj varje gång hehe ;)




Älskade morfar kom även och hälsade på!








Alla samlade under en god middag !









Jag och Jukka (pappa) testade Rebeccas OnePiece
haha lite tight men KUL haha!












Lite mörk bild
men här e den gamla familjen samlad ♥




Som sagt så är helgen inte slut ännu och imorgon fortsätter den...
Då kommer mormor och ska sova över eftersom hon ska passa Novalie på måndag
då både jag och Patrik jobbar.
Så imorgon blir det en god middag och även BB finaleeeeeeeen =)



Hoppas ni andra har/haft en underbar helg hittills!


Och en sak till!
Dagens Ord:

Kloka bin suger inte vissna blommor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Otroligt BRA visdomsord!! Vart fick du tag på det citatet?? :) Ett citat man faktiskt kan använda sig utav i vardagen. Kram

2011-06-04 @ 20:57:08
Postat av: Rebecca fillifjonkan :)

Det var super i fredags de kommer jag leva länge på :) puss på dig hjärtat

2011-06-05 @ 08:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0