En liten paus innan jag börjar jobba!

Kom hem för en liten stund sedan
ifrån övningskörningen,
Han har GODKÄNT mig i det mesta och
nu är det som sagt backning och parkering
som ligger i fokus...
Idag fick jag backa rakt och han
tyckte jag var bra och även parkera!
Nästa gång (alltså på fredag) så blir det
backa runt hörn och ännu mer parkering.

jag känner mig så jävla bra när allt rullar på.
Men däremot måste jag ta tag i teorin snart!!! haha...
Det e ju tydligen viktigt det med :P


Min körskolelärares slutord till mig idag:
Hmm, 4e lektionen!! Det här går riktigt bra för dig Emma !




Kommentarer
Postat av: Jenni, vikt och bröllopsblogg

Bravo!! :)

2011-05-16 @ 15:31:38
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0