Grill Party

Ikväll smäller det hörrni...
Årets första grillparty!!! Wiiieee

Och den äger rum hemma hos Jonna och peter!
Ser verkligen fram emot detta.

Novalie ville gå upp vid 6 idag,
både jag coh Patrik sa till varandra,
Sov du, ne men sov du istället!!!
Vilket slutade med att vi alla gick upp
och Patrik satte på kaffe åt oss!

Nu har jag tagit en morgon dusch och
alla vi är påklädda och nästan klara här hemma.
När centrum öppnar blir det en tripp ner dit
och sen vidare till Fiskis och lämna Novalie.

Och ikväll blir det som sagt PARTY ;)










Nu ska jag försöka göra klart mitt sista arbete,
sen har jag INGETING mer i skolan att göra
förutom lite studiebesök ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0