Ledig - Dagens Planer!

Somnade alldeles för tidigt igår
och vaknar efter 12 timmars sömn
kl 05:50 imorse...

Aja pigg och gla är jag iaf ;)

Idag har jag inget inplanerat.
Så jag hade tänkt och ta tag i lite saker här hemma
så som att dammsuga, skura, tvätta fönster och rensa mina kläder!

Så det är vad jag satsar på att göra idag...

Ne nu ska jag ringa min mamma och ta en cigg med henne
sen börjar jag nog rensa kläder.
För det är nog inte så populärt och dra igång
dammsugaren så här tidigt hehe ;)

Hörrni, inte många kommentarer från er =(
Kom igen nu, har ni inte lite frågor eller nått roligt? =)

Kommentarer
Postat av: johanna

Johoo du jag har massa frågor :))

Men trodde du skulle bli trött av alla mina kommentarer bara haha.

Jag behöver ett par snygga sommarskor men har ännu inte funnit några jag tycker om speciellt mycket :( Har du några förslag på ett par snygga sommarskor kanske?? kram

2011-05-11 @ 12:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0