OK!!!

Idag gick det inte alls bra med körningen,
jag gjorde helt sjuka fel på saker som jag EGENTLIGEN KAN!
Så jag är smått irriterad på mig själv,
men går inte in på vad som hänt utan jag lever vidare
och glömmer detta och gör ett nytt försök på måndag!

Och fråga inte heller
för nu är det GLÖMT!


Har hämtat min fina prinsessa,
innan jag hämtade henne så gick jag förbi Lindex
och coop.
Handlade lite fredagsmys och nu är vi hemma!

Sitter med ett stort glas kall cola med is i...
Mmmmm mumma ;)

Lite nytt ;)

En shortsdress till Novalie 79:-


En bikiniövedel till mig 149:-


Nej nu ska jag sätta mig på balkongen och öppna teoriboken för första gången !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0