Sista lektionen!

God morgon gott folk!

Idag är det sista lektion för alltid inom BF programmet.
Ska bli sååååå skönt och få slippa det här sen
och få börja jobba ordentligt och känna sig "vuxen" igen!

Den 10 juni är det diplom utdelning (skolavslutning)
och på kvällen hade jag faktiskt tänk och hitta på något
med några, vet ej vilka ännu men några ska jag nog kunna dra ihop ;)

Vet att Anette känner sig lite sugen så det blir skoj!
Träffade faktiskt henne första gången igår,
hon kom hem till mig på en kaffe och vi satt på
balkongen och kacklade och lyssnade på musik, riktigt trevligt =)

Så om det finns några andra som känner sig sugna och
"fira" lite fredagen den 10e juni så hör av ER ;)
Alla e välkomna ;)!!!


Igår var jag även på riskutbildning 1
det handlade om risker i trafiken, alkohol och droger...
det var jobbigt och se filmerna men tyvärr så är det sånt som
inträffar om man kör onykter m.m.!
Usch och fy!!!

Men nu är den gjord och jag har kommit
ännu ett steg fram i att ta körkortet ;)


Nej nu ska jag vara social mot Celina
och snart börjar vi röra oss mot SKOLAAAAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0