Trötter

Usch va trött jag är...
Mina ögon går ihop av sig själv haha!

Blir läggdags i tid idag ;)
för imorrn måste jag vara pigg inför
första körlektionen!

Slutade tidigare idag och passade
på och gå hem emellan innan jag hämtar Novalie,
så nu väntar jag på att kaffet ska bli klart
så jag kan njuta lite av det ;)

Sen blir det att hämta lillskruttan
och göra alla eftermiddags/kvällsrutiner!

Veronika kommer även förbi sen
så Emilia och novalie får leka lite ♥




Idag har det vart en rätt så jobbig dag i skolan,
vi alla i klassen har reagerat stark på det vi
gick igenom idag och den hemska filmen vi fick se.
Det handlade om utsatta barn, incest, misshandel m.m.
Nej fy fan va jobbigt det var,
det berörde verkligen en själv
och ARG blir man, riktigt jävla ARG på socialen
som ALDRIG ingriper i tid!

Nej jag skulle kunna skriva en bok om alla mina känslor som väcktes idag
av detta... USCH!!!.....

Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 1,5 år

Usch, såna filmer får mig att gråta! Gillar inte alls att titta på sånt, det blir som en klump i magen. :(



Jag mailar över lösen till dig!

Kram

2011-05-05 @ 14:24:13
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0