Ladies Night

Wooow vilken kväll det var.
Nu är jag människa igen för att orka blogga haha ;)

Kvällen började med lite för dricka hemma hos Denise.
Sen åkte vi till Globen och köade i evigheter.
Väl inne fick vi vårat bord och maten kom in på rullande band ;)
Helt OK mat, men det finns godare hehe!

Showen var helt UNDERBAR!
Så bra...
Så nästa år är det spikat att jag drar dit med min mamma och mormor =)

Efter showen tog vi en LIMMO till Patricia och fortsatte festen fram till 4,
var hemma strax efter 5 och somnade gott ;)

Helt underbar fredag !

















Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Fina bilder!

Faaan jag ångrar att jag inte gick på Ladies Night i år. Men jag får väl sikta in mig på nästa år då ;)

Vad kul att läsa att ni hade roligt! :D



Kram

2011-10-17 @ 12:00:51
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0