Fullt upp men härlig helg!

Oj har knappt bloggat nått,
men har ju haft en hel del saker för mig i helgen!

I lördags kom mina gudföräldrar ifrån Finland hit
och jag har inte träffat dom på 2,5 år.
Så det var ritkigt kul och få träffa dom igen.
Det vart fika hemma hos mig först och sen
begav vi oss av mot Värmdö hem till morbror P
och käkade lunch där.
Fick 500 euro utav min gudfar också,
väl behövligt då jag pratat om en ny vinterjacka ett tag nu ;)
Vilket jag kunde köpa igår!
Aja kommer till det strax...
Min mormor frågade mig om jag kunde baka dom där med roliga färgerna??
Hon menar CupCakes eftersom mina gudföräldrar tydligen aldrig har ätit sånna förut,
så dessa vart de ;)



Men lördags morgonen/förmiddagen vart jätte trevlig ♥

På kvällen hämtade jag upp Malin och Zandra för att ta nå glas vin här hemma hos mig,
vilket råkade bli lite för många och sen drog vi ner till Nazdrowje där det blev fler : /
Jaaaa man mådde som man fötjänade i söndags,
inge kul alls för jag ville verkligen göra nått på söndagen,
men kunde inte köra bil och var soffliggandes typ hela dagen!
Ne usch för förmycket alkohol =(...

Aja igår vart det lite shopping med Savis innan jag började jobba!
Det vart som sagt en ny vinterjacka ;)


Det är en McKinley jacka och jag är riktigt nöjd,
den satt som ett smäck på mig ;)
Jag valde den "gröna" näst längst bak!!!

Sen köpte jag även en blå skjorta också
som jag tyckte var söt ;)


Ja herregud nu vart det en massa text här hehe,
blir nog så när man har mycket och skriva om ;)
(men inge vettigt alls) HA HA!

Nu till lite andra bilder!


Novalie och min gudfar Into



Från vänster:
Min gudmor Lena, lillebror jani, novalie, tant liisa och gudfar Into!


Fatta att Into och Liisa är 86 år båda två
och är hur pigga som helst,
jag beundrar verkligen dom 2,
fina och rara människor ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie - mamma till Lilja <3

du verkar ändå haft en underbar helg!

2011-09-27 @ 10:14:36
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0