Coops Matkasse

Tänkte sätta mig ner nu och göra en matlista och handlingslista,
men älsklingen ville prova på Coops nya Matkasse som man får hemlevererad.
Så det ska vi testa...
Får se om det är nå bra ;)
Det är ju 200:- rabatt just nu fram till 30/9 så passa på!
 
 
Novalie vart ledig från förskolan idag,
så vi slipper gå ut i regnrusket.
Min mormor kommer hit och är med Novalie när jag börjar jobba 14:30.
Så det känns skönt!
Annars hade det blivit så lång dag för Novalie.
Ett 9:00-16:45 fast jag börjar jobba 14:30...
Förskolan vill att man lämnar senast 9.
Så det vart helt enkelt en hemma dag för Novisen ;)
 
Nej nu måste jag börja lite på matlistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0