Solen Skiner :)

God morgon gott folk,
här hemma vaknade vi för en liten stund sedan.
 
Alla mår bra här hemma,
det är bara jag som är lite förkyld, men överlever ;)
 
Kl 12 ska vi hämta upp kära svärfar sen beger vi oss mot Åland ;)
Ska ju bo på hotel där och bara ta det lugnt fram tills imorgon...
 
Igår hade vi en supermysig dag.
Vi storstädade hela lägenheten,
sen efter middagen så åkte vi till Boo Brygga och fiskade
Jag fick 5 fiskar varav 2 släppte, så 3 fiskar kan man väll säga ;)
 
Jag tyckte så synd om Novalie,
grejen va det att hon satt bakom mig på en smal brygga
och när jag fick min första fisk (som va en mellanstor aborre)
så drog jag upp den snabbt med fiskespöt,
varav fisken flög rakt på Novalies panna,
hon fick panik och höll på att ramla i vattnet.
Nu kan jag skratta åt det eftersom det gick bra tillslut,
men shit va rädd jag vart!
Plus att hon fick ett märke i pannan och började små blöda lite!
ja herregud - det är inte lätt alla gånger!
 
 
 
Det kom ner en flicka på 7år som började leka med Novalie
och sen bjöd hon in Novalie på deras tomt,
så där lekte Novalie och den här flickan ett tag medans jag och Patrik fiskade ;)
 
Storfiskarn ;)
 
Brrr.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0