Läser olika bloggar...

När man läser olika bloggar så ser man olika verkligeheter hos folk,
en stor verklighet som jag känt av när jag läst andras bloggar är -
svek, lögn, fjortisfasoner, bråk och allt detta är bland vuxna människor.
 
Det finns en tjej som är runt 30 års åldern i hennes blogg får man läsa
om hur hon hatar folk och ska spotta dom i ansiktet och sen kommer nästa inlägg
som handlar om hur mycket hon älskar sina vänner och dom är allt för henne...
Fast oftast handlar det om 1 person i taget.
Borderline? uppmärksamhet? massa aggritioner inombords?
 
Sen kommer nästa tjejs blogg som blåser sina vänner på pengar, gnäller om livet,
bråkar med sina kompis m.m.
Osäkerhet? inte vuxit upp ännu? uppmärksamhet?
 
Sen har vi en tjejes blogg där jag kan garantera att hon är mytoman,
ljuger och stjäl.
Byter killar som om det vore trosor...
mytoman? psykiskt störd?
 
Ja jag skulle kunna fortsätta i evigheter,
men det jag reagerar MEST på är att alla dessa är mammor!
Jag är CHOCKAD!!!
 
Jag förstår att man inte kan hålla sams med alla,
att livet går upp och ner o.s.v  o.s.v
Men snälla - någon gång under ens livstid så måste man växa upp.
Känns bara ytterst pinsamt att läsa dessa bloggar
om hur personerna skriver m.m.
 
Hoppas dom någon dag växer upp och inser
att livet inte går ut på att slänga skit på folk
och bete sig som fjortisar....
 
HAHA känns som att jag kanske ska börja läsa nya bloggar ;)
 
 
Läser ni några konstiga bloggar?
Där era reaktioner blir väldigt starka?
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag läser många bloggar som är provocerande och som irriterar mig, oftast mammabloggar. Men jag läser också härliga humorbloggar skrivna av glada och peppande morsor ;)

2012-12-11 @ 12:05:43
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: carro

Jag tror vi läser samma bloggar ;-)

Svar: jag me hehe :P
Emma

2012-12-11 @ 14:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0