Alla ♥-dag

Idag har vi kärlekens dag här bla bla blaaaa...
Haha den va mycket roligare när man varr 12-13 år gammal!
Nu för tiden är den inget speciellt för mig.

Men ändå köpte jag ett kort och en ask choklad till mitt hjärta.

Men min älskade dotter sa så här igår framför Patrik:

- Mammaaa, vart är det där kortet och chokladen vi köpte till pappa?

HA HA det var den alla hjärtans dag presenten,
så patrik fick den redan igår eftermiddag ;)

Jag bad även Patrik köpa en liten Nalle eller nått till Novalie idag,
kan vara roligt för henne och få något på alla hjärtan sdag!

Om ett tag ska jag lämna Novalie på förskolan,
sen ska jag bege mig ner mot gymmet och träna lite,
sen är det jobb mellan 13-20 som gäller för mig!

En helt vanlig dag helt enkelt ;)


Hur ska ni andra fira eran alla hjärtans dag?
Fin middag? Spadag?, Mysa med eran nära? Kolla film?
Aaaa you name it ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0