Dumma mig :P

HAHA över en vecka sen ni fick njuta av ett av mina tråkiga inlägg ;)

Bloggen har verkligen kommit i skymundan,
har varken haft lust eller ork att blogga!
Men men nu blir nått inlägg eller 2 om ni har tur ;)

Ja nu har ju inte missat speciellt mycket denna vecka,
utan jag har bara jobbat!
Och ska strax bege mig mot jobbet igen för ett 8-19 pass!
Sen börjar min helg (ledig måndag & tisdag)

På måndag ska jag på ett litet möte på banken ;)
och sen blir det vidare till MVC

Och tisdag har jag inget planerat än så länge!

Förra söndagen så kom min mamma och lillebror hit och sov över till onsdagen.
Vi umgick och hade det trevligt
förutom när jag var på jobbet ;)

Och på onsdagen innan dom skulle åka hem
så åkte vi till Andys lekland så Novalie fick leka av sig lite.
Och det var min enda lediga dag på hela veckan!

Veckan bilder då ;)

Besök hos Nonno
Vi köpte honom en ny affisch ;)
Maffiosoooo haha





Bakade semor på fettisdagen ;)








Andys lekland








Jag på G till jobbet!


Som sagt, veckans bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0