Finsk musik!

Finsk musik är något som ligger varmt om hjärtat,
Kanske inget jag spelar när man har en massa folk hemma!
men jag själv lyssnar på det här hemma haha!
Länge leve Kake Randelin

Har haft en UNDERBAR fredag hittills...
mötte upp veronika och Emilia nere i centrum vid 9 tiden!
handlade lite grejer och sen gick vi hem till mig.

Ungarna lekte en massa och jag och min älskade verra
satt och pratade en massa.

Strax innan 13 gick Verra och Emilia hem
och jag och novis vilade en stund!
Rättare sagt fram till 15 så 2 timmar...

Solen skiner genom fönstrerna här hemma
och jag väntar på att jonna ska komma strax!
Ska börja fixa mig snart inför kvällen skojigheter.
Eller jag hoppas det blir skoj iaf haha!

Lite bilder nu på mina 2 fina hjärtan!




























Kommentarer
Postat av: william

söta bilder:DDDD



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt^^

Och säg gärna vad du tycker om min "Trapped in the woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-19 @ 18:49:45
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0