Shululuuuuuu :D

Inte långt kvar nu tills vi drar på kryssningen.
Här hemma ser vi verkligen fram emot det ;)

Just nu sitter jag och äter min lunch



Latte Macchiato och en Naturdiet!
Inte så himla bra lunch men vill inte vara alltför mätt
inför Buffen som är kl 18:00 ;)


Igår åt vi hemmagjord Pizza här hemma
och Novalie fick göra det mesta ;)

















Ritkigt gott vart det ;)
Duktig flicka jag har hehe !

En bild på min stora tjej (lilla) hehe


Nej nu ska jag käka upp min (o)Goda lunch
och sen börja sminka mig lite ;)


Kommentarer
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Hoppas ni får en underbar kryssning! Käka buffé för mig med ;)

2012-02-04 @ 16:38:31
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0