Aj mitt hjärta!

Vilka sjuka människor det finns!



Kollade på detta klipp och jag förstååååår verkligen INTE hur man kan behandla äldre så som dom gör.

Jag jobbar ju som sagt som Undersköterska på ett äldreboende och trivs som fisken i vattnet!
Det är ju människor vi arbetar med och självklart kan det uppstå en viss irritationen mellan boende och personal, men då löser man det och pratar med varandra, vi är ju inte mer än människor hela bunten!

Jag tar mitt arbete som mitt andra hem, eftersom det är där jag är som mest när jag inte är hemma, och jag älskar mitt jobb och skulle aldrig någonsin i min vildaste fantasi kunna göra något så hemskt mot någon,
ne usch va ont i hjärtat jag fick ;(

Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär Mamma.

Finns tyvärr människor till allt :(

2012-01-24 @ 12:09:02
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0