Birka Paradise

Morrn morrn gott folk!

Här har det vart rätt så dött ett par dagar,
men har njutit av ledigheten och haft en del och göra här hemma!

Men nu passar jag på att slänga in ett inlägg ;)

Idag är det jobb och förskola som gäller,
efter jobbet blir det en snabbvisit på friskis och Svettis och fixa gymkort !
Som jag har längtat ;)

När vi kommer hem ska jag ringa och boka en kryssning till mig, Patrik och Novalie.
det får bli en Birka Paradise kryssning från lördag till söndag!
KUL =)

Skulle egentligen åkt på kryssning från fredag till lördag för att fira min kära vän Therese som fyller 30,
men eftersom ingen kunde vara barnvakt så kunde vi inte följa med,
så då tröstar vi oss med en kryssning för hela familjen hehe ;)

Imorgon är jag ledig så förhoppningsvis drar jag till gymmet efter att jag lämnat Novalie =)
Har vart rätt så duktig på att inte äta pasta, ris och potatis!
Så hoppas det ger något resultat om ett tag hehe.


Lite bilder nu då =D

I torsdags fick jag besök av min gamle vän Denise som bor i Eskilstuna,
hon kom hem till min mamma och var där ett par timmar, =)
Även lille James va med !











På fredags kvällen vankades det lite snölek ute på mammas tomt!












Kom hem på lördag eftermiddag,
innan vi åkte hem så vart det en sväng förbi IKEA ;)
Handlade hem lite små skit, b.la ett målarstativ till Novalie!

Men väl hemma så stod detta och väntade på mig =)

Lite saknad var man här hemma ;)

På kvällen åkte myskläderna på och den nya Tröjan som patrik fått från OLW ;)
haha jag älskar mina rutisar ;) (vet att det är fel dag jag har på mig tröjan haha )

SCCHHNNYYYYYYGGING :P

Lite lördagsmys vart det också!
Vaniljglass med jordgubbar och blåbär


Riktig myshelg
och igår innan jag började jobbade så åkte vi och storhandla för våra 18 dagar framöver,
så nu är allt i sin ordning ;)

Novalie nu på morgonen med sitt målarstativ ;)




ne nu måste vi börja röra oss!
Hoppas ni alla får en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Kul med kryssning. Fint målarstativ är det med whiteboard pennor? :)

2012-01-30 @ 17:19:36
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Birka är ju en fin båt, men det är rätt mkt fylla på helgerna. Precis som på dom andra båtarna. Hoppas ni får kul iaf :)

2012-01-30 @ 19:51:27
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0