Lediiiiig ;)

Morrn morrn gott folk!
Idag är det en ledig dag som gäller för mig ;)
Och idag ska det vara MIN dag!

Novalie ska vara på förskolan senast 9
sen ska jag ta mitt arsle och gå ner till gymnmet!
Nu är det slut latat för min del!

Det här kommer vara min Bästa Vän 1 år fram över till och börja med!


Är faktiskt lite nervös för det är nästan 1 år sedan som jag var och gymmade.
Plus att jag har bytt gym nu också!
Men det ska nog gå bra.

Tänker också måtta mig idag innan jag drar till gymmet.
Alla mått runt mage, rumpa, lår, armar osv.
Så man verkligen ser om det är något som händer!

Hörrni nu finns det fan INGEN återvändå...
KÖÖÖR BA KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!


Min älskade Bästis veronika fyllde 25 i söndags den 29/1 =)
Min gamle vän är hälften till 50 haha :)
Min present till henne vart detta!


Kul va??! =)
Så nu ska vi bara boka in en tid
så vi kan testa det här med mini fiskar på våra fötter =)
Ska bli så kul!


Nu på lördag slog jag även till med en Birka Paradise kryssning!
Så kl 18:00 går båten och det är jag, Patrik, Novalie och min kusin Rebecca som ska åka!
Vet att det kommer vara en hel del fylla, men det är det ta mig fan på vilken båt som helst.
Så vi överlever nog (hoppas jag) HA HA!
Ska bli skoj och åka med en båt som man INTE åkt med förut.
har ju tröttnat på Viking Line och Cinderella :/
Så hoppas denna båt e skoj =)



Nej nu ska jag och Novis käka lite frulle ;)
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0