Oj oj oj... =)

God morgon gott folk.
Sista arbetsdagen innan 3 dagars ledighet =)
Wiiiieee va skönt!

Känner att jag behöver lite ledigt nu!
är trött konstant...
Kan vara för att man äter onyttigt dagarna långa coh INTE tränar!
Ändring på det SNARAST!

I Katrins bok så säger hon att man ska bestämma ett datum då man börjar banta
och även tala om det för många, så dom kan fråga hur det går m.m. så man blir peppad!

Så igår skrev jag på fejjan att jag ville ha ett datum ;)
Många vart nyfikna men jag har ju ännu inte bestämt ett datum!
Men det lutar åt början i februari,
för då hinner man ställa sig in på det plus att man kanske till och med hunnit köpa ett gym kort!
Så nu vet ni det, datum kommer senare när allt är bestämt!


Nappfen var här inatt igen och denna gång fick Novalie
en spindel och klistermärken!
Och glad vart hon för det...
Nu är det bara 3 nappar kvar!
Undra hur det kommer gå.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0