Wiiiieeee

Torsdag idag och imorrn är det FREDAAAAAAG = helg
eller efter 14 iaf då jag slutat jobbet ;)

Gud så jag älskar helger,
speciellt om man är ledig hehe!

Imorrn (förhoppningsvis) så blir det utgång med jobbet för min del,
är fortfarande lite svullen, men inget man kanske ser när det är lite mörkare!
Ser verkligen fram emot att få gå ut och äta med jobbet och ta något gott att dricka ;)

Just nu sitter Novalie och äter frulle och jag vid dumburken och dricker kaffe,
idag är det förskola och jobb som gäller,
men jag börjar inte först 14:30!
Känner mig alltid så rastlös när det är ett par timmar innan man börjar jobba.
Kanske kan byta sängkläder här hemma så har jag iaf spenderat 20 min av tiden haha!

Aja det återstår och se vad som händer,
en promenad skulle ju inte skada heller!

Gid så jag längtar tills jag köper mitt träningskort,
då kommer det bli träning ALL THE TIME
eller jag ska iaf sätta upp målet MINST 3 ggr i veckan.
Det är helt ok tycker jag,
sen kan man ju träna mer för att det är kul!
Mmmmmm LÄNGTAAAAAR ;)







Nu blir man ju lite peppad iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0