Nu börjas det!

Idag startar mina 8 arbetsdagar i rad,
sen är det SEMESTER.
Gud va jag längtar till semester,
att vakna upp på morgonen och göra det som faller en in =)
 
Och sen när jag är tillbaka i augusti är det många beslut som ska göras
och saker och ting kanske förändras!
Men jag släpper det nu och ska njuta av semestern för fullo =)
 
 
Igår va en helt underbar dag,
hade ledigt och lämnade Novalie på förskolan vid 9 tiden,
sen gjorde jag en grej,
kan tyvärr inte dela med mig av det ännu,
men sen kanske ;) hehe!
 
Sen åkte jag hem till älskade Boje (Savis)
Vi solade en stund på hennes balkong
och sen åkte vi till Nacka Strand och åt lunch.
Snacka om att jag är otränad AS HELL....
Vi gick upp för dessa trappor!
 
 
 
Och både jag och Savis vart helt döda efter det haha.. PINSAMT!
 
Väl uppe såvart det en god lunch - Pasta Sallad ;)
 
Det är verkligen fint nere vid Nacka Strand och igår var det ju KANON väder,
brände mig lite smått haha!
Så nu ser man ut som en tomat!
 
 
Efter våran vistelse i Nacka Strand hämtade vi Novalie
och gick ner till Orminge Centrum och åt glass,
sen hem till mig och softade och åt middag!
En bra dag helt enkelt =)
 
Sånna här dagar vill jag definitivt ha mer av ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0