Tisdag 10e Juli

God morgon gott folk.
Gud va tiden går fort!
Nu får den ta och sakta ner lite,
semestern börjar ju imorgon efter kl 14:00. =D
 
Samtidigt som jag vill att den ska gå sakta och ta evigheter på sig,
så kan jag erkänna att jag längtar till mitten av augusti då det eventuellt händer lite grejer
+ att all ordinarie personal är tillbaka på jobbet.
Saknar mina kollegor otroligt mycket!
 
Hur kul det än är att lära känna nytt folk (sommarvikarier) så är det inte lätt att jobba med dom.
Inte samma rutiner och man måste lära ut allt man kan!
Och har man jobbat i ca 1 år i sträck
så är man rätt slut i både kropp och själ så här nu i mitten av sommaren.
 
Aja som sagt, imorrn till 14:00 sen 5 veckors semester ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0