Ledig midsommarhelg

Sista arbetsdagen idag (slutar 14)
sen är jag och Novalie lediga FREDAG - LÖRDAG - SÖNDAG!
Ska bli sååå skönt OCH behövligt!
Imorgon är det Midsommarafton och vi har inga direkta planer
förutom att jag och min lilla familj ska grilla och äta Midsommarmat =)
Ska bli supermysigt.
Så efter jobbet idag så ska jag och Novalie ner till centrum och handla det sista inför Midsommarafton.

På lördag vankas det nog utgång för min del med Therese coh Jonna,
vi funtar på att käka på restaurang inne på Söder och dricka gott ;) riktigt nice...

Söndagen blir nog en slappar dag
och på kvällen ska Patrik på fotboll.
Så det blir en mor och dotter söndag ;)

Japp så ser nog våran helg ut,
hoppas ni alla får en trevlig midsommar och midsommarhelg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0