Snaps + Gröna Jägaren

Igår vart det en liten utgång för mni del tillsammans med Therese och Jonna.
Först förade vi lite hemma hos Therese samtidigt som vi fixade oss lite.
Sen åkte vi in till Snaps där det vart en middag =)
 
Efter Snaps drog vi till Jägaren för och lyssna på Karaoke.
Va hemma runt 24 tiden och somnade gott.
Idag mår jag super bra, inte bakis alls, vilket är grymt skönt!
 
Om en liten stund ska Novalie åka iväg med sina gudföräldrar och Emilia till Bläcktornsparken och leka,
då ska jag och Patrik passa på att Storhandla och städa här hemma,
kanske till o med hinner ta reda på lute grejer angående min bil, ska ringa Mekonomen kl 11:00 då dom öppnar och se om dom kan hjälpa mig ;)
 
Ne nu bjussar jag på lite bilder från igår!
 
Tjejerna fixar sig ;)
 
Strike a POSEEEEEEE
 
Mohaha
 
Yeah ;)
 
Skååååål
 
;)
 
Peace
 
Fina tjejerna på Snaps
 
Min goda mat på Snaps - Tortelini med spenat och riccotta ost !
 
Shotsglastorn ;)
 
Nu är Shotsbrickan framme haha
 
En trevlig utekväll med tjejerna behövdes verkligen!
Nu är det en massa jobb som väntar mig, tills semestern börjar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0