Sveriges Nationaldag

Denna dag firar jag med mina Oldies på jobbet.
Ska bli trevligt.
Kör ett 13-21 pass idag!

Om en liten stund ska jag och Novalie äta lunch,
sen ska jag skjutsa henne till hennes farmors jobb där
hon ska vara tills Pia slutar.
För idag ska Novalie sova hos sin farmor!

Imorrn efter jobbet blir det till att fira svärmor som fyller år
och i samma veva hämtar vi hem Novisen!
Fullt upp helt enkelt ;)

Men något som jag ser riktigt fram emot är FREDAGEN
då min älskade bästis Veronika tar EXAMEN!!!!!!
Äntligen är hon klar med Sjuksköterske utbildningen.
Så jävla duktig hon har varit, jag e så grymt stolt över henne ♥
Så det ska bli skoj och få fira Verra Berra ;)

Aja nu vet ni hur mina dagar ser ut fram till fredag hehe ;)



Bjussar på en bild från förra fredagen då jag gick ut med några kollegor från jobbet =)
Middag på Fridays och en massa dans på Golden vart det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulle dej som verkligen är så glad för min skull =) Jag blir så rörd hihi <3

2012-06-06 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0