Tisdag 12 juni

God morgon...
Arbetsdag är va det är idag ;)
07:30 14...

Nu längtar jag till semestern,
inte för att jag inte trivs på jobbet eller så,
utan mer för att NU är man VÄRD att ha 4 veckors semester!
Tänk känslan att gå av sitt "sista" pass och veta att man är ledig i ca 4 veckor.
Woooow säger jag bara!

Men det är ca 5 veckor kvar innan jag får känna på den känslan hehe!


Fick en kommentar om Novalie ska få ett syskon snart
eller rättare sagt om vi hade tänkt det!

Och NEJ just nu finns inte dom tankarna,
vi njuter av dagarna tillsammans
Och planerar tyvärr inge syskon till henne ännu.

Men jag kan ju säga såhär.
Att om hon ska få ett syskon så blir det ENBART 1 till,
sen är vi färdiga för alltid ;) hehe...
Men ingen brådska ;)

Hoppas ni får en trevlig Tisdag

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0